soal jawab pb

Thursday 6 December 2012

Slip Disk - kesannya boleh anda rasai cepat...baca testimoni ini...


Saya baru pulang dari demo Premium Beautiful untuk makcik Nor di Ipoh. Berumur 50an, doktor sahkan positif slipped disk. Anak beliau berjaya menghubungi saya kebetulan saya berada di Perak. Semasa tiba dirumah beliau, Cik Nor kelihatan pucat dan kurang bermaya dan jalan perlahan-lahan. Beliau menceritakan penderitaan beliau, beliau ada memberitahu dahulu masa berumur 20an memang pernah jatuh dan mengalami sakit belakang yang teruk juga. Setelah berubat akhirnya beliau semakin pulih, tetapi ia semacam muncul semula diusia beliau sekarang 50an. Beliau baru pulang dari mengerjakan umrah di tanah suci, dan disana sakit belakang 'slipped disk' memanglah ujian yang berat juga. Semasa disana dia mengamalkan memakai bengkung yang dibeli di farmasi. Walaupun harganya mencecah RM400 kainnya agak keras dan gatal-gatal di kulit jika berpeluh. Amat tidak selesa. Setelah saya memakaikan bengkung Premium Beautiful ke atas Cik Nor, tidak sampai 15minit muka Cik Nor bertukar menjadi kemerah-merahan (dari saya sampai tadi semacam pucat seperti menahan kesakitan). Kebas-kebas di bahagian pinggang ke bawah terus HILANG! Ajaibnya. Dengan nada gembira dia menyatakan kain Premium Beautiful ini sangat selesa sejuk sahaja di perut dan di pinggang. Sudah sekian lama dia menderita menahan sakit kengiluan akhirnya barulah kali pertama dia merasai kesan sihat di tulang belankang dan pinggang. Hanya selepas 15minit pemakaian Premium Beautiful- kesan yang saya cepat. "Kalaulah dia menjumpai Premium Beautiful ini seawal dulu, mungkin sakitnya sudah lenyap di badan" dengan muka yang puas.


~ Re-post atas permintaan ramai pengidap back pain/ slip disk

No comments:

Post a Comment