soal jawab pb

Monday 17 December 2012

Merapatkan pangkal rahim(ketat) dan merawat keputihan

Premium Beautiful -Alternatif Berkesan Merawati Masalah Faraj Longgar Dan Keputihan Wanita. Tanpa pembedahan, Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku HANYA pakai. Bermulalah Episod Baru Hubungan Seksual Suami Isteri Seperti Di Malam Pertama...

Pastikan potensi seksual suami anda normal untuk menghadapi pertarungan yang hebat ...seperti malam pertama berulang kembali...

Permasalahan seks wanita bergelar isteri seringkali menjadi topik senyap tanpa dibualkan secara terbuka sesama suami isteri atau sesiapa sahaja. Perasaan malu menyebabkan masalah yang besar ini dipendamkan begitu sahaja tanpa penyelesaian. Berjumpa doktor SAKIT PUAN? Tidak semua wanita bersedia mencari penyelesaian dengan pengamal perubatan bertauliah kecuali hanya melibatkan kes-kes terdesak sahaja. Setelah Berkahwin Dan Mempunyai Zuriat, Apakah Permasalahan UTAMA Wanita Di Dalam Seks?

Faraj Longgar & Kurang Padat & Berair

Antara penyebab utama masalah ini ialah kerana faraj berair secara berlebihan atas faktor perubahan hormon setelah melahirkan dan juga berat badan yang berlebihan. Bendalir / Pelincir semulajadi faraj yang berlebihan akan menyebabkan permukaan dinding faraj terlalu licin sehinggakan suami dan isteri tidak dapat merasai kenikmatan sebenar semasa geseran kemaluan berlaku. Bendalir / Pelincir faraj yang banyak akan menyebabkan juga isteri merasakan seolah-olah zakar suami kecil kerana isteri tidak dapat merasakan geseran zakar pada dinding farajnya. Begitu juga dengan suami yang turut merasakan faraj isteri semakin longgar dan kurang mencengkam.

Sebenarnya, Faraj Wanita Unik Kerana Ia Bersifat Menerima Apa Sahaja Saiz Zakar Kerana Bersifat Elastik. Malangnya Kerana Masalah Faraj Mengeluarkan Bendalir Pelincir Secara Berlebihan, Suami & Isteri Gagal Menikmati Kelazatan Seks Sebenar .

Sebagai seorang wanita yang telah berkahwin dan mempunyai anak, sesiapa pun juga tidak terlepas daripada permasalahan ini. Sebelum melahirkan zuriat pertama, kenikmatan seks bersama suami dapat dinikmati sepenuhnya oleh kedua-dua belah pihak. Hati sentiasa ceria dan begitu juga suami. Majoriti isteri selepas melahirkan, pasti akan berhadapan dengan masalah berat badan. Dengan rutin tugas seharian, membataskan kita untuk menjaga kesihatan dalaman dan juga luaran ketika berpantang. Dan bermula dari saat inilah, permasalahan seksual dirasai bukan sahaja suami malah diri kita sendiri.

Suami Telah Mengadu:

  • Faraj Semakin Longgar

  • Kemutan / Cengkaman Faraj Tidak DiRasai

  • Faraj Berair Seperti Perigi

  • Tusukan Zakar Seperti Berada Diluar Faraj

  • Ejakulasi Tanpa Kepuasan Klimaks Sebenar

  • Isteri Turut Mengadu:

  • Rasa Seperti Zakar Tidak Cukup Besar

  • Rasa Seperti Zakar Tidak Cukup Tegang

  • Rasa Seperti Zakar Pendek

  • Langsung Tidak Puas Ketika Jimak

Tahukah Anda, dengan hanya mengamalkan pemakaian Premium Beautiful, semua masalah diatas akan selesai. FIR -BAIKPULIH SEMULAJADI ORGAN SEKSUAL WANITA UNTUK MENINGKATKAN PRESTASI HUBUNGAN SUAMI ISTERI(LEMAH TENAGA BATIN,KENCING TIDAK LAWAS). Beberapa koleksi testimoni kami

Pengguna 1 : Pergghhh! Tak sangka ada perubahan untuk hubungan bila bersama juga. Memang betul-betul “uuuuu”... Suami senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan walau dalam pelbagai teknik...! Puan Syasha 31, Hospital Kerajaan, KL.

Pengguna 2: Rasanya dah almost 2 weeks pakai Premium Beautiful nie, peh tue semlm cik abg ajak 'bersama'... kekekeke... dia kata... "perghhhh..." yg selebihnya malulah cek nak kata... yg penting dia sungguh PUAS HATI...!!!

Pengguna 3: Mira baru pakai seminggu... Mira lom kawen, tujuan pakai nak kurus dan bg kuat rahim & ilangkan keputihan...betul laa ...baru 2 hari, dah kurang keputihan tu!!! ..

No comments:

Post a Comment